Heroes

Jag vill ha avsnitt 16 nu ! jag vill inte vänta längre, det är så bra den där serien så man klättrar på väggarna lite smått.
Men när man man sett avsnitt 16 så är det bara 2 avsnitt klar på säsong 1. Sen får man vänta ett par månader eftersom dom håller på att spela in i USA. suck, man kommer ju att glömma bort serien, men men, så är det !

Jag har precis tittat klart på skidor, det gick väl sådär, nån svensk tog väl silver, tjejerna gick det inte lika bra för, sucki ! så kan det gå vettni.

Jag känner mig stressad inombords idag, vet inte varför, kan bli så ibland kanske. Och sen ikväll ska man troligtvis träffa Mr R, men har inte pratat med honom idag, och jag vågar inte ringa, hehe.Vill inte störa han på jobbet ju !

I höst ska jag kanske hoppa på komvux nämligen, ska kanske gå handel där för att sedan få bra praktik som kanske leder till jobb. Jag vill ju jobba på handel och nu snackar jag inte ica affärer eller så, mer klädesaffärer och ni som ser ner på sånt jobb kan köra upp nått. Det är bra betalt och roligt att träffa nytt folk hela tiden, nått som passar lilla mig.
Men vi får se, antingen det eller så blir det nystartar jobb i maj, nånstans får man väl börja antar jag. Och varför inte göra nått man vill istället för att gå och städa trapphus, det tjänar jag inget på, förutom pengar, men det har jag redan.

nu vill jag att Pooh ska ringa mig, hallåååååå. Segobert hon är idag ;) hon pluggar nog förmodligen !
Fan jag har ont i magen =/ usch usch ucch vill spy tror jag =/

nu ska jag ringa Pooh,
JAA JAG FICK HEROES NU AV JOHN, TACK TACK TACK!

godnatt tänkte jag säga, men det blev fel

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback