Huvudvärk

En summering av gårdagen då.

Efter en lång vistelse på stan med Sanna så var man helt död! Men vi hittade våra kläder vi ville ha ! =)

Sanna och Rebecca kom vid sju nångång, Då pimplade vi vin och satt och snacka om våra heta disskutionsämnen, det är alltid lika kul! och intressant faktiskt =)
Även fast vi kanske inte har samma åsikter så accepteras dom iaf.. men för det mesta har vi samma lika åsikt!
Sen åkte vi ner till stan och in på donkan, vi köpte hamburgare och sedan in på Konrad. Där mötte vi upp Tomas och compani. Sen beställde jag Lakritsshot *mumma* och sen en Zoo-drink * mumma* hihi.  Dessa två slank ner fort som attans kan jag lova!
Sen rökte vi lite och sprang runt.
Sen helt plötsligt ville vi till killarna hemma hos Johannes, så vi beställde mer alkohol som var cider, vi drack upp skiten och sprang till bussen som vi nästan missade !
Sen kommer inte jag ihåg bussresan helt seriöst, jag tror inte för att man var full, kanske mer för att jag inte tänkte på att jag åkte buss, eller nått, hehe.

Sen ramlade vi tre in på "festen" fulla och glada och Sanna råkade spilla ut ett glas det första hon gjorde, och ägaren till glaset blev skit grinig, bah chilla ner tjejen!!!
Sen sprang vi runt där och pratade och sånt, sov lite kanske oxå =P sen drog vi shottar, jägermaister, oppsiii... sen åt vi upp chips , mkt gottish.

Sen bah blev alla sega, och vi åkte hem haha. När jag kom hem lagade jag mat och allt snurrade, full som en hårdkokt ägg var man, tror jägermaistern var onödig haha.

Men jag somnade med lampor tända och täcket inte där det ska vara och tvn på, sen vaknade jag ungefär fem ggr på natten och sprang och drack vatten som en flodhäst !! mkt gott =P

Nu när jag tänker efter så låter min kväll lite fjortis aktikt..men det måste man få vara ibland tycker jag ! =D
Jag klarade av tre av tre, duttit.

Nu ska jag ta nån macka och slänga mig i soffan,

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback