Milla har hittat hit

Det ni ;)
Jag har egentligen en annan blogg. Men denna kan jag tom ändra färg på och grejer, *värsta coolt* hehe. Sen har jag kanske skrivit saker i den andra bloggen som man kanske inte ska skylta med. Denna blogg kan jag tom lägga ut att jag har. Idag har det inte hänt massor. Typ vandrat ute i kylan med Rebecca, vi höll seriöst på att dö som slemmiga grodor på hal is !  Så vi vände efter halva vägen, men på nått sätt var vi ute i en timme. Det kändes mer som en halvtimme, hehe.
Sen har man väl vanliga bekymmer....fuck it.
Vet ni vad. Jag kan egentligen inte ha en blogg för jag är så jävla öppen om saker, plus att jag kan inte skriva ner vissa saker här för det kommer att synas. så jag får helt enkelt hålla käft och skriva som vanligt, om vanliga alldagliga saker. haha..
Allt i mitt liv är så himla hemligt, eller inte...
Ni som vet, ni vet.. ni som inte vet.. ja synd om er då .. hähä
Nej då,

Nu ska jag messa godnatt till Mr R.

godnatt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback