Några andra sköna bloggar

Rebecca : Http://Pooh.maxweb.se
Max : Http://maxblogg.maxweb.se
Micke : Http://blogg.archstudio.se
Sanna :
Http://iduni.blogg.se




Igår var jag på stan med Mr R, vi åt på La pasta och det blev carbonara, det var fan gott, höhö.  Kvällen var trevlig med skratt och chockade blickar, men så är det, alla kan inte vara likadana, hehe. Sen blev det kaffe ( skit äckligt kaffe ) på mc donalds, haha. Shit det borde vara förbjudet att servera sånt vidrigt kaffe ju !
Tur att man hade trevligt sällskap.

Jaha, Sanna och Rebecca kommer vid sex, halv sju. kanske städa upp här lite innan, kan behövas hehe. Jag tror kvällen kan komma att bli jätte trevlig, vi ska möta upp killarna på stan eftersom dom ska ju gå på hockey match innan!
Sen får vi se vad som händer, konrad? kanske kanske ;-)  man vet aldrig med oss faktiskt, allt kan hända.
Natten är ung.

Jag kollade på Heroes igår, god damn its hot ! jag vill se meeeeeera, meeeeeera !

Jag vet inte vad jag ska ha på mig idag :( Fasen, varför är det alltid så? man vill ha nya kläder hela tiden, varför? för jag menar, dom som inte känner mig vet ju inte om det är nytt eller gammalt? men jag själv vet ju och man kanske utstrålar mer positivt om man känner sig nyklädd? hmm skummt. Men mina flickor var upptagna, så jag kommer inte ner på stan, ja får rota lite i garderoben.. det finna ju kläder där om man säger så, höhö.

Nu har en av mina tröjjor också försvunnit ! den där vita med guldavtryck. Och sen är mitt headset fortfarande borta och min svarta väska..Nån somvet? haha. nee men dom ligger väl nånstans i garderoben. tror jag iaf!

nej fan nu ska jag ner på stan ! tack o lov, nu jävlar sanna ska vi bli heta ! =P  bra med ändrade planer ibland !
pizza gubben på gryta saknade mig, haha.. han sa det till becca =P fan vad sött !

 
Om vi förlorar varandra här i vimlet, så minns att jag står bakom dig.  - Mr A.

Sup och svälj, trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback