Animals kept starring at me

Sitter här som en säck baguetter. En sån där baguett jag hade med mig idag. Den som var helt mosig och degig på vägen hem från kolmården. Jag tror den ruttna. Precis som jag gjorde när jag satte ner min rumpa i soffan här hemma.
Jag gjorde kaffe för att pigga upp mig. Dock åkte filtret åt sidan så kaffet blev vatten fast med brun färg. Jag satte i nytt vatten.. Det sprutade kock hett vatten från den där apparaten.. precis som att den sa till mig ` Sluta, jag vill inte göra mer åt dig` . Men min Lamm-morgonrock fick ta smällen.. pjuh.

Idag har dagen varit lång. Men den har gått snabbt som attans.
kl 0745 ringde kl.. blev rädd och fattade inte riktigt, men sen slog det mig efter 3 sekunders förvirring att vi ska till kolmården. Satte mig på sängkanten för att få blodflödet till huvudet. ( Hade ingen lust att svimma påväg till toan ) .

Gjorde frukost, duschade, smink, packa. Sen flög tiden iväg. Jag som hade en timme på mig. Då får man ett mess. Var utanför micke kl 0900. Då kunde jag pusta ut. Jag pustade ut för mkt och tiden rann iväg endå.Fick cepe ryck när jag såg att ögonbryna hade blitt lite mellanöstern utseende format. Så var tvungen att göra en snabb plockning. Kan säga att det gjorde skit ont, på morgonen är man så känslan.. överallt.. raurr.. haha jag var bara tvungen.

Sen bar det iväg. Åkte fel ett par ggr. Hamnade bakom sega husvagnar som borde ha en egen husvagns-campings-väg.
Men sen var vi framme. Kommer inte ihåg vilken tid... hmm... runt tolv? jaja. who cares.

vi sprang runt och kollade på alla djur. Hann med definariumet, det var lika bra som när man var liten. Sen hann vi med säl föreställningen. Och även safari, det var kul. Och i slutet drog vi in på tropicariumet. vi åkte hem runt sex. Kom hem vid åtta. Så nu sitter man här och är asa trött.

Imorrn ( om vädret tillåter ) ska vi ut med båten. Åka vattenskidor och bara softa!  Det kan bli fett.
Dagen var jätte trevlig och skön med söta människor. =)

tyvärr inga bilder. Max har inte hunnit skicka.. ni får väl gå in på bilddagboken, antar att det kommer upp där så småningom ;) ja jag ska nog börja ta med min egna kamera, så får man in dom direkt, smidigare.
www.bilddagboken.misscamilla.se

Tror det är sån adress.

Adjö.
Håll tummarna för bra väder !

Kommentarer
Postat av: Niclas

usch så skämmigt detta blir då. men who gives a?!
lilla söta underbara Camilla! kan du iaf skriva nått på msn? asså jag drev med dej sist. okej kanske inge kul. FÖRLÅT! men vi måste ju iaf dra en bärs lr nått ute. så skriv nått på msn, ska hålla mej lugn å inte dryga mej.
för er som inte fattar nått av detta så fattar jag inte själv något av detta. men hur som helst. ska man göra bort sej så kan man likabra göra de ordentligt ;)
ciao!

2007-07-03 @ 10:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback