Dinner with family

Freak me baby, ohhhh yeah ! JÄVLARS vilken sexig låt. Ja ni vet vilken det är om ni tänker efter ;)
Another level - Freak me
Jag säger bara RAUR.

För 2 timmar sedan började jag skriva blogg. Men pooh ringde. HAHA. Men nu är man klar i telefonen. Vi tjejer är speciella.

Igår så gick vi till Gryta och skulle hämta en cykel som hade punka. Påvägen dit så hittade vi en fin kronan cykel. Det enda felet på cykeln var att slangen var utanför.. men det går att fixa. Så nu har max också en cykel. När i gick där med den gröna cykel var vi rädda att nån skulle säga att det var deras.. men det var ju inte vi som snodde den. Finders keepers. Eller vad det heter!

Nu har alla cykel utom micke. Snart kan vi börja cykla till krogen istället för taxi.. haha... eller inte... man skulle aldrig orka.. helt svettig och slut när man kommer in på krogen liksom.. inte trevligt det. Taxi är det bästa.

Sen har vi planerat beccas födelsedag också. Om vädret tillåter så blir det kubb, tårta och cider på djäkne på dagen. Sen går vi och äter middag på restaurang på kvällen för att sedan gå och ta en drink på " Varda" . Sen hem och umgås med lekar och spel =) Kommer bli en hel trevlig kväll hoppas jag =)

Idag så ska jag hem till min släkting som fyller 50 bast ! Kan bli trevligt det. Åker dit runt 18. Blir grillat och sådant.. gottish !

Nu vill jag ha bra väder. Ut och sola och bli brun och fin. Wohow !
Och jag kom på att jag måste städa typ... nu. fuckiii.. orkar inte.. tråkigt... blää....Men det ser ut som 1,2,3 världskriget har pågått här inne.. men det har det ju också, haha ;)

Och måste tillägga att Rebecca ska sluta röka.. eller hon håller ju på. haha, det går bra eller nått =) jag är stolt över henne faktsikt. Nu är min tur. Hur nu det ska gå....men jag är en tuff tjej. Det kommer såååå bra. Men jag beundrar dom som inte fest-röker.. förstår inte hur man inte kan göra det.. shit... duttit. Men det kommer nog jag aldrig sluta med. Det är en del av drickandet ju.

Fjortis jag låter, hah. Men det är jag också.. ibland =) Det är kul det.

Hade så bra, KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Sanna

SKa du sluta feströka eller snusa ?? ;)

2007-07-24 @ 14:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback