Everything is fejk, me, you, and life

Sitter och väntar. As tråkigt. Inge fint väder idag heller, det verkar inte bli så mycket till sommar iår. Men det kanske kommer till augusti och hänger med in i september, och varför inte in i oktober? skulle vara ganska kul att äta jordgubbar & glass ute i solen på min födelsedag. Helt ärligt så tror jag att det kommer att ske om cirkus 10 år. Iaf om de fortsätter som det gör nu.

IDag ska jag, micke och lundberg åka ut till Rebecca och max på ängsö camping. Vi ska grilla och dricka nån bira eller två. Ska bli trevligt det. Och vi har ju tur med vädret, det regnar ju inte. Men vi ska inte sova kvar. Jag och camping går inte ihop.. myggor och flugor och kallt. hmm nej nej, jag väljer nog min säng framför det. Men lundberg skulle vara nykter så han kör, det är snällt =)

Måste åka och handla lite tills ikväll också. Får dock inte tag på Rebecca, hennes mottagning är väl inte den bästa eller så har batteriet dött. Och micke sover väl. Ja så man får väl vänta.

Och ni som undrar men inte vågat fråga varför jag inte skriver ÅÄÖ på msn är det för att jag inte kan. haha. Det blir ganska roliga meningar med tanke på att man använder dessa bokstäver ganska så ofta. Men det är bara Sanna som vågat eller reagerat på det !  haha.

ohnej. klockan går, dags att få arslet ur vagnen.

Vinkar

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, klart att man reagerade!! Men efter förklaringen så blev det ett aha =)
Hoppas att ni får skoj ikväll =) Jag har fått ett hål i tanden tror jag :S
Puss

2007-07-11 @ 15:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback