find me when i call

Om du aldrig hade blivit till, skulle du inte ha läst detta.
Och det skulle inte ha gjort någon skillnad. Och när du
inte längre finns till, är det som om du aldrig skulle ha läst
det. Det gör ingen skillnad. Men nu, medan du läser, händer
något:
Det äter några sekunder av din tid, som ett litet djur, ulligt
av bokstäver, knaprande spärrar vägen mellan dig och din
nästa minut. Du får aldrig igen den.
Det mumsar lugnt i sig tidens mikroorganismer.Det blir
aldrig mätt.
Inte du heller.

Hejsan!

Sitter här och pimplar kaffe, försöker vakna till men det verkar inte funka. Ska ner till forex idag igen och se om man kan växla.Var ner igår. Fick numret 473. Och det var 420 nånting. Så jag drog till banken istället. När jag kom tillbaka stog det 435.. wohow. Hade ju inte rört sig ett skvatt. Men idag kanske det är bättre. Behöver ju pengarna...

I onsdags så drog jag hem till Andreas. Galet oväntat. Trött var man men vaffan, spontana saker är roligt. Det var trevligt iaf..

Igår så drack ajg och pooh. Asså det var den roligaste förfest jag varit med om i historien. Vi satt vid datan och ladda hem massa gammal musik... ni vet typ, FIVE, DAZE, SPICEGIRLS och en masssa annat. Så vi satt och drack, sjung ut av bara H-vete och fick väl till nån dans också, haha.
det som var så kul är ju att man äntligen fick lyssna på det man själv ville. Det e ovanligt =P

Sen blev pooh ap-rak. Ja jag har aldrig sett henne så dygn genom våra år ihop. HElt sjukt.. Max och micke komockså.. fast dom var nyktra. Sen åkte vi o hämta lundberg och åkte ut till framnä ochtände en brasa och spelade gitarr. Men det blev avrundning snabbt eftersom becca tok somna och jag var sket trött. Hade ju inte sovit nånting dagen innan så.. hehe. ;)

Hmmmm. Jaha idag så ska vi kanske ut till the sjökrog ! Får se hur det blir. Har iaf fått mina kläder so jag beställde.. nu ska vi se om det passar !!

Hade gött. KRAM

----------------------------------

hej igen !
Nu har jag växlat tillbaka. Fick vänta 45 nummer, men medans jag väntade köpte jag leggins och jeans. Ljus gula jeans, a fina =) var ju rea.. hihi.
Sen fick jag som sagt mina kläder som jag beställt. Dom satt skit bra verkligen. Så nu är jag glad som fan =)

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback