Happy birthday

Grattis Rebecca på 21 årsdagen =)

image131

Hej hej hej. Jag ska väl ta och berätta för er min helg. Jätte intressant eller nått.

Vi kan börja med Fredag.
Hm nu har jag funderat i ungefär 1 minut vad jag gjorde på dagen. Men jag vet faktiskt inte? Eller vänta nu. Var det i fredags vi var på stan? Jag tror det. Jag köpte iallafall skärp och smink. Och sen fika jag och Rebecca. Vet ni vad, jo vi cyklade ner och hem. Shit, inte en vanlig syn direkt. Men ner var det lugnt.. nerför hela vägen. När vi skulle hem var det jobbigare.. vi kämpade i regnet, haha.

På kvällen drog killarna hem till Lundberg och förfesta medans jag och Rebecca valde att stanna hemma och festa vi 2. Men vi träffade dom nere på sjökrogen senare. Man fick sjuss ner av brorsan. Underbart snällt. Sen satt vi där och degade. Dj:n var väldigt dålig och spelade låtar man inte hört nångång. Kom väl nån låt man kände igen, typ Darin.. Wohow, party eller nått..

Så vi blev så uttråkade att vi nästan somnade. Dock hann vi med en varsin drink. Vi drack " rosa pantern" så jävla god så det finns inte. Men inte speciellt bra för plånboken, hehe.
Men brorsan kom och hämtade oss runt 12 nångång tror jag? Så jag ringde Alexander och frågade vad han hade för sig.. ja han städade, haha. Han är lite annorlunda =P . Men jag åkte iallafall hem till honom. Ville inte åka hem. Men vi skulle bara ta en kaffe och sådant.
Klockan gick och blev sent och inte vill man gå hem så sent, farligt ju, så jag sov över där. Konstig natt.. jag hann både ramla ur sängen ( sängen tog liksom slut när jag skulle vända mig om ) hahaha. och sen blev jag attackerad av en spindel, haha. fi fasen.

Vi drog oss ur sängen på morgonen och käka frukost, hehe. Sen gjorde vi oss en aning fräsha och åkte till bolaget. Påväg till bolaget glömde vi minneskortet. Och inte fan kan vi åka utan musik.. så vi vände. Håkan hellström påvägen dit. Sen åkte vi på parkering då blev det negerdunk. Enligt alex så måste man göra så för att hålla sig cool likosm.. hahahaha.

image145
På sjökrogen i Fredags
image146
På sjökrogen i fredags..

----

Jag kom hem runt halv 2 nångång och då snackade jag med min pooh. Planerade dagen och sedan duschade jag och drog och spelade kubb med Max,Sanna,Micke,Johannes,Mikaela,Robban och såklart Rebecca. Vi spelade killarna mot tjejerna.. och ja vi vann båda gångerna.. hehe.

Sen så drog alla hem och gjordesig iordning för att sedan åka ner och käka på Grekiska. Där har dom nu förlorat 9 kunder. Fi fan vad sur man blir ibland. Vi hade bokat bord och inte fan hade dom fixat det? så det var bara att stå och vänta medans som möblerade om. Hmm. Sen till råga på att så fick rebecca inte dricka vin till maten för att hon inte hade legitimation med sig. Seriöst, hon fyller fan 21. Servitören sa att det syns att hon är över 18. Men vi fick endå inte. Så alla drack cola utom robban.. han fick visa leg och han är 25 år. Blir äckligt trött på Sverige och våra lagar. Vi har så mkt lagar på pappret att man blir helt galen. Vi vet inget om Hänsyn, respekt och omtanke.. vi följer bara reglerna och ser glada ut.

Sen skulle vi bowla, men det blev inte så.Vi avbokade och åkte hem och drack och umgicks. Sen gick klockan och några st drog hem. Så det var vanliga gänget " the fuck shop" kvar. Alltså, jag,micke,max och rebecca. Vi drog till stan och skulle möta upp kotten och emma på billochbob. Tror ni inte becca glömde sitt leg igen???????? Så nej hon kom inte in på bill och bob.. Där har vi sverige igen... fi fan...Varför skulle hon vara sjutton? och vi alla andra äldre? visst det kanske är vanligt att folk umgås med småbarn och tar in dom på krogen.. men man ser på henne att hon är äldre...Vilken vakten också såg.. men enligt REGLERNA så kan han inte. Ibland måste man rubba lite på det...och vara snäll...

Jahapp, där inne satt vi och snackade... eller kottens tjej pratade med mig och jag trodde att jag skulle försvinna ner under bordet ett tag... jag orkade verkligen inte lyssna..man fick inte en syl i vädret. Och vi hade aldrig träffats förut.. haha. jaja det är kul med sånt folk faktsikt.. men igår var jag så trött så jag såg dubbelt.

Vi tog en taxi till hydro och sen jag sprang hem.. jag trodde två turkar följde efter mig, eller dom gick ju bakom mig, men inte fan brydde dom sig inte om mig.. jag var iallafall livrädd med inga pengar på mobilen.. fi fan.. jag kunde inte andas när jag kom hem.. så rädd var jag.. =(

Idag har jag inte gjort ett piss. Mår illa och har kollat på film typ. Imorgon ska jag åka med pappa och brorsanoch fiska i dalarna. Pappa frågade mig idag.. så varför inte =) skönt att komma bort en hel dag. Men vi åker bara om vädret tillåter det =)

Här är lite bilder.
image132
image133
Johannes
image134
Sanna
image135
Rebecca och jag.
image136
Sanna,becca,mikaela,jag
image137
Sportsliga vi ser ut.. tycker ni inte? hehe
image139
Haha snyggaste posen ju !
image140
Max och johannes
image144
image141
image142
JAg gör en drink.. yäh
image143
Grattis till förlovning, Becca och max.

Ta hand om er därute.
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback