I can´t fokus, i lost it

Precis tittat klart på en romantisk film på 3an, ´Perfect romance´ . Den var småmysig och full av kärlek och lyckligt slut. Det är sånt man gillar, det är sånt det flesta väljer att se på. Det är sånt som inte finns i verkliga livet. Man kan drömma sig in, skratta, le, fälla en tår av glädje, även fast det bara är en film. Man får se sånt man egentligen fantiserar om, det ger en stimulans och positiv energi tills man stängt av tv och ska sova ´ fan det var bara en film´ . Dom kanske gör sånna filmer för att man inte ska ge upp hoppet. Men egentligen så sårar kärleken men endå så söker alla efter den. Man måste leta, man måste ha det, men endå ryggar många tillbaka när dom väl fått det. Konstigt.

Jag tittade på en film som hette ´darling´ . Det var nog den mest deprimerande film jag någonsin sett. Jag tittade på den strax innan mor skulle åka till arlanda. Den var slut och jag var as känslig efter filmen. Och hon sa hej då och kramade mig sen gick hon.. och jag började gråta =S eller jag stortjöt inte. Men blev tårögd och tyckte synd om mig själv. Usch den filmen var inge rolig, så hemskt, om ensamma människor som inte har någon. Usch.

Jag borde gå och sova.
Nej jag är inte deppig, jag mår bra. Det låter säkert som att jag är deppig, men jag är inte det, haha.
Btw,jag har inge mat hemma, inga pengar, yalla, nån som vill mata mig?  hehe.
Åt spagetti o nån halvgammal falukorv idag... usch, inte min grej.... mamma kom hem, hehe=P

Imorrn ska jag träna och sola, fick inte det idag, haha =P men imorrn så smäller det. =)

nej jag ska sova. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback