Legs and stuff

Halloj.
Jag är så trött på gräsklippare eller vad det är som låter kl 0800 på morgonen utanför fönstret ! dom stör folks skönhetssömn jö.
Jag vaknade imorse med mina ben utanför sängkanten. haha. Fråga mig itne hur, jag låg på tvärn iaf. Drömt en massa inatt faktiskt.

Idag ska pappa fixa min data igen. Eller jag tror det var idag.. men annars i helgen.
Nu är det fredag, undra vad som sker idag då. Dont know.. nått måste ju hända. det märks väl antar jag.

Hmm har det hänt nått? nja. Igår drog jag hem till Andreas, skulle kika på hans nya lya. Den var jätte fin faktiskt =) Och utsikten var magnifik ;-) huhu.

Annars har det icke hänt nått spec. Var otroligt trött igår... yrslig också.. o mådde illa... men det gick över sen iaf.

Becca och max har blitt besatta av serien kyle X. haha. Så man ska väl börja titta på den iaf. Hon beskrev serien som OC/Heroes. haha ja då borde den vara väldigt bra hehe.

och jag har inte nånting att säga faktsikt. hmm...... nej. jag kanske skriver mer senare. Ska käka lite frukost.

Tack o hej från Milla.

--------------------------------

hej igen. Nu är man hemma från en lång promenad med becca och en hund som heter nalle. ( dom är hundvakt tills imorgon ) Han är söt han. Vi tappade bort oss i skogen men när vi sa till Nalle att vi inte hittar hem så visa han oss vägen. Härligt ! och det är sketans varmt ute vill jag lova. Kvavt så man är helt slut nu.

Ska käka lite mat och duscha och sådant. Sen se klart på en väldigt långtråkig film som heter Zodiac. Men man måste se klart så man vet vem som är mördaren. Fast jag har ju sett roligare filmer vill klämma in.

Sen hem till becca och max. Grilla lite korv ( alltså äta igen, men vi ska börja träna snart igen, var ju över en vecka sen) . Sen vet vi faktsikt inte vad som händer. Tråkigt att Sjökrogen kostar 50 spänn. Vi är ju inte rika direkt.

Fan vad gott. Ska äta midsommar mat. Lite sent kanske, men det ska bli sååå gott. mumma. =) Fick ju inge midsommarmat på själva midsommar.. oj nu blev det mycket midsommar ord, hehe =P

Nej orka skriva. Ta hand om er. Kram

Kommentarer
Postat av: pooh

visst är de trist när man får så lite kommentarer.. man kanske ska börja köra lite pr med sin blogg eller nått haha, man tröttnar på skriva ju!!!

2007-07-15 @ 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback