Messed upp, i cant think

Hej där ute.
Sitter och skriver med en gäspning på G. Är så trött och bakis att helajag har vänt mig ut och in.
Inget känns bra längre. Jag kan inte äta, jag mår illa av tanken av mat. Jag orkar inte göra nått, men jag orkar inte sitta inne. Jag orkar inte gråta. Men jag behöver inte det. Jag är inte ledsen. Jag är ingenting...

Kankse ska berätta om gårdagen medans jag endå håller på att skriva.
Jag for hem till becca och max, vi åt lite granna. Sen kom lilla Sanna förbi också, det var kul. Vi drog hem till Micke där lundberg och Robban var. Vi drack, pratade, Brände popcorn så att bransvarnaren började pipa. Micke glömde nämligen att han lagt in popcornen i micron, smart =) haha.

Sen drog Sanna hem och vi andra till Sjökrogen. In där och mötte på Frida och Peter också. Vi dansade, drack och becca fick minus på sitt konto, haha. Sen spydde lundberg och micke.. dom var as packade.. vad är det med folk nuförtiden? haha. Först becca och nu dom... men det är kul faktiskt. haha.

Sen tröttnade vi och jag ringde Alexander och han var snäll och hämtade oss. Vi hade ju inga pengar. Och jag höll på att skämmas ihjäl för jag trodde micke skulle räva i hans bil... vad ska man säga?ja detta är mina vänner.. dom spyr och så.. haha... nej då.. det gick bra faktiskt.. han hann ut ur bilen innan. Sedan åkte jag och Alexander hem till mig och drack kaffe och snackade. Kändes skummt måste jag säga...

Jaha, man vaknade kl sex, as pigg. Sen sov man till elva.. och sen åkte jag och daniel ut till stugan till pappa och så. jag och bror handla med oss yoggi och loka... haha fråga mig inte. gulligt var det iaf...

Nu sitter man här och vet inte vad som sker idag. Men det märks väl antar jag...
Lite bilder bjuder jag på från igår...

image104
Sanna
image105
Rebecca
image106
Lite folk
image107
Jag med vin i högsta hugg
image108
Rebecca, jag, Sanna
image109
Max och Rebecca
image112
Killarna
image113
Maffian
image114
Jag och Rebecca i väntan på Taxi.
image115
Frida och Peter vimmel.
image116
Jag och pooh vimmel.
image117
Dom brända popcornen, visst ser dom goda ut ? hehe

Hejdå

Kommentarer
Postat av: pooh

yeha, ge mig en bit av de smaskiga popcornen ;)

2007-07-21 @ 23:25:48
Postat av: pooh

MEHH jag vill viste ha en bil.. *blinkar snällt * haha

2007-07-24 @ 09:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback