Please be gentle to my hair


Sitter och lyssnar på musik och tar det coolt. Skönt, helt lugnt.. bara jag och kaffekoppen. =)

Hmm jag vet inte när jag skrev blogg sist =/ Vet inte ens vad jag skrev senast. Men jag tror det var om onsdag. Så då får jag berätta om helgen då.



Fredag.

Jag och pooh tränade. Ehm, jag kommer inte ihåg faktiskt. Men sen åkte jag hem iaf. Och handla och sånt. Sen vinkade jag av mamma som åkte till tunisien. Sen drog jag hem till becca och max. * blackout *  va fan, vad gjorde vi? JOOOO. Såhär var det. Vi åkte ner till staden.. och in på sjökrogen..Där mötte vi Frida, Peter, lundberg, Micke, Emma. Vi drack lite öl och snackade. lalala

Lördag.
Satt hemma i princip hela dagen och bara satt..väldigt drygt måstejag säga. Sen ringde micke och vi tog en promenix hem till Ronny. Drack lite drinkar och pratade. Sen kom max och becca. och även Emma + två st. Jaha, vad ska man säga om den dagen då? ja det var väl trevligt? avslutade med en tunnbrödsrulle på milles..gottissss.

Söndag.
Bror kom över och lånade bilen, sen betalade räkningar. Jag tog ut datan i vardagsrummet för han klagar alltid på min fotölj, att han får blodstopp i benen. Stefan sa likadant. Men inte jag, det är bara tjejer som kan sitta där, vi är mkt smidigare. Så nu sitter jag i vardagsrummet, skit skönt faktsikt. jag tog ut högtalarna oxå. Soft..
Sen runt 12 sjussade han mig och pooh till träningen. vi stress tränade vill jag lova. Becca skulle iväg kl 16.
Sen fick vi sjuss hem av hennes mor.

Okej, nu ska ni få höra. Vi skulle färga utväxten på varandra.. för den var hemsk. Plus att vi skulle ha färgat för hmm 3 dagar sen. Och vi är vana att bleka håret och då ska det vara otvättat.. Så jaa, vi hade inte tvättat håret sen onsdags eller nått.. väldigt trevligt. MUMS.

Och ni som vet så har becca mörkt hår med blonda slingor. Så vi skulle plocka ut det blonda slingorna och ta folie och grejsa in dom. Tror ni dom har folie hemma eller? NÄÄÄ. Så vi tog plastfolie, haha. Det gick inte lika bra. Men tillslut så fick jag ut slingorna.. och hon såg ut som en alien.
men resultatet blev bra faktsikt.. på oss båda.. mycket nöjd!

imorrrn blir det kolmården! GÖTTANS

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback