Please put yourself in my suitcase

Sitter ny duschad och luktar gott. Rebecca hade rätt om det shampot och balsam jag köpte - Elvitalcolor, det blev as mjukt. Det gillar inte jag faktiskt. Mitt hår är baby mjukt redan. Ge mig volym.. Vet inte riktigt vart jag glömt hjärnan när jag ville ha volym och endå köpte för färgat hår.. hmm... Still looking for it...

Idag har jag hängt mestadels på IKEA. Åkte dit och tittade på en säng jag velat ha länge, typ 3 år nu. Sen hittade jag en annan sänggavel.. blev dilemma, men jag tog första hand valet som jag länge drömt om. Fick hjälp av Stefan och Brorsan.
Dock skulle vi inte plocka ihop sängen förs imorgon, men när jag kom hem idag så stog den så vackert och prydde mitt rum. Jag bara längtar till att få krypa ner i ny säng, ny sänggavel, nya sängkläder. Fan så underbart...

Sen drog jag hem till Rebecca på kvällskvisten. Vi pratade och sådant. Sen kom killarna tillbaka från en båttur och vi spelade kubb. Vem som vann är oväsentligt just nu. *morr*

Nu spelas nån låt i hötalarna. Seriöst, han sjunger om TE ? det är väl inte ens normalt? jag byter.......................

På lördag firas ju Rebecca. Dock ändrade planer gott folk. Kan ej säga vad som händer för Rebecca får inte veta, hihi. Hon är galet nyfiken och jag är äckligt duktig på att hålla mig..men man är galet sugen på att skvallra.. men det skulle jag aldrig göra =)

Och idag har det varit varmt,hot,varmt ute. Fi fan, som en chili flaska ungefär. Men inte för att det var nå solväder här i Västerås =/ . Men bättre det än att bo i Regn-städerna där nere i skåne och småland. Kul att ens hem blir som en bassäng, man vet ju själv när man får översvämming efter man har duschat, man blir ju galen av bara det....men då kan man ju bara moppa upp skiten. Kanske inte så enkelt om stolar och soffor flyter omkring... bah...

image118
Det blev bra. Men mysigare i verkligeheten. Ja jag vet att det är irriterande att hyllan inte stämmer överens med sängkanten. SLUTA KLAGA.
image119
Jag pratar med Sanna här på kvällskvisten
image128
Nyduchad liten milla... I bring you sexy utväxt.. go heavy go with lam morning coat...
image130
Jag vet inte varför jag tog denna bild. Men ja, här är den.

Och nu ska jag sova.
Föressten, jag råkade trampa på en spindel idag... Det kommer nog regna imorrn, förlåt sverige.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh mysig säng.. får jag krypa in;)? HAHHA... Ja hilisvettingar idga med fan.. ses på promenad snart , puss

2007-07-26 @ 11:23:58
Postat av: Sanna

Åh vad mysigt det blev med nya sängen =)

2007-07-26 @ 12:16:02
Postat av: Anonym

tjocke!

2007-07-29 @ 02:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback