Power meet

Ja, dom har invaderat vår stad. Hehe :) Men det kan vara trevligt när det händer saker ibland också faktiskt. =)

På dagen sprang vi runt på stan och donade, varmt som attans var det också. Sen åt vi ( max, pooh, micke, jag ) och åkte hem för att göra sig iordning. Jag och Rebecca skulle till Sanna och tom på Råby.Har aldrig sett deras lägenhet så det skulle bli intressant. Sanna har fixat en hel del där inne.. har satt lite female touch. Eller hur det stavas.
Vi kom dit, fick en rundtur. Det var mysigt faktiskt =) . Sen drack vi vin och läste korsord , haha. Fråga mig inte =P Sen kom tom och hanse dit och invaderade vårt tjejsnack vi knappt kommit igång med , hehe. Men det gör inget. Vi satt och snackade och hade trevligt. Sen drog dom vidare och vi skulle bli upphämtade av micke som lånat sin pappas cheva.
Dom hämtade oss runt 22 och man var skapligt rund under fötter vill jag lova. Dock försvann Sanna till tom, dom skulle snacka och sånt.. hon skulle ringa när hon skulle komma.. men hon ringde aldrig. Du bah försvann Sanna.. dummis =( hehe.

Vi åkte, drack pratade, skrattade, gjorde fjortis grejer och hade det väldans kul. Haha. Ja vaffan, man lever bara en gång, lika bra o leva ut.

Kom hem i skaplig tid och STANK bensin !! snurrig i huvudet försökte jag läsa lite.. fan.. det gick inte. Jag släckte lampan. Somnade direkt.. och vaknade efter 5 min av att hemtelen ringde.. Jag for upp, livrädd att det hade hänt nån något...förstog inte så mkt när jag sprang till köket och letade efter telefon. Jag svarade och hörde becca på andra sidan luren helt förskräckt. Varför svarar du inte på mobilen !!!! bah ta det luuugnt. Men vi låg o pratade nån timme. Sen sussa vi !

Nej jag måste ta tag i dagen. Storstädning innan mor kommer hem. Sen dushning och träffa alex.

Hade bra kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback