Sun in my eyes, rain in my hair

Hej, dags igen. Har inte skrivit på ett tag. Har inte orkat och sedan har pappa korruperat min data. Ja den var ju helt seg av alla virus och spam idioter som på nått vis finner min data väldigt intressant. Ni som håller på med sånt, lägg ner, skaffa ett liv tack eller gör som jag, skaffa Linux. Det är en jävla utmaning med att förstå. Man är så galet van vid windows. Far min presenterade mig och linux ( för er som inte vet är linux ett programm som windows fast UTAN virus. Vi har fortfarande inte blitt sams, men vi blir nog det snart. Måste bara försöka förstå allt, för nu e man förvirrad vill jag lova.

Hmmm vad har hänt ? vet inte när jag skrev senast heller. Men men. I fredags sprang jag hem till Alexander. vi hade det jätte trevligt, enligt mig iallafall. hehe. Sen vet man ju inte. jaja, vad ska man säga... En bra kväll helt enkelt.

På lördagen var bettan och tomas på besök från sthlm. Så det blev vin och sådant, det var najsigt. Sen drog vi över till nån fest. Men det var inget kul.. så de andra drog hem till becca o max medans jag o micke drog vidare till Ronny. Vi gick i regnvädret.. inge kul det. Men där bortavar det också tråkigt så jag drog hem och sussa.

Hmmm söndagen var jag hemma hos pappa och så. Sen drog jag hem till becca.. det var trevligt, pratade om allt möjligt i livet. Kan vara skönt =)

Hmmm nu har man pratat i tele ett bra tag. Har hjärtat i halsgropen och håller mina små tummar ! *hemligt*
haha.

nej jag orkar inte skriva här nå mer. Håller på o springer på väggarna snart.. och river ner alla tavlor.. då skulle inte mor bli så glad !

ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback