buffe?

På bordet idag. 220 graders ugnstek kräfta med hummer. Om ni beställde det.. då fick ni mig. Och Rebecca som efterrätt.  Asså jag är så äckligt bränd så det går inte ens att förklara med ord =S . Har aldrig sett mig såhär röd, någonsin. Visst har man varit bränd förut... men detta slår fan rekord.
Mitt ansikte ska vi inte ens prata om.. jag skrattar åt mig själv i spegeln.. ja det är sant.. ni som känner mig vet att jag är kababel till nått sånt knasigt. haha. Jag säger bara TUR att jag köpte den där rena aloe veran i Egypten.. den finns inte ens i sverige. Den lugnar huden och tar bort inflammatoriska ställen... problemet är att jag inte vet om den tar bort ÖVERKONSUMERING AV SOL OCH ÖVERDRIVEN MEGA MYCKE INFLAMMATION? Det märks väl..... ;P

Annars försökte vi spela badminton.. gick dock inge bra, det blåste för mkt... den bara flög dit vi inte ville =( . Imorrn kl 12 blir det cykel med pooh härifrån till Bellevue. Måste dock pumpa mitt hjul, och sedan fixa kedjan på den andra cykeln som pooh ska låna. wohow. Får se hur det slutar !
 Hoppas vi är röda imorrn oxå.. då får vi nog träna ensamma i rummet, höhö.
BU!

Jaha. Det blev inte bulgarien för mamma o stefan. Det blir tunisien ! Fett ju. Familjen Pettersson är afrikaner iår vill jag lova. Både mor o jag har varit i afrika. Dock ska brorsan resa till gran canaria.. så han dissade oss lite granna fan. Alla bah reser =P
Så det blir bulgarien med mor istället för Grekland i augusti. MEga bra !

Nej nu ska jag , hmm, vet inte. Äsch orkar inte skriva mera tror jag.

Kräft arslet has left the building !

image102 Me and my homie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback