Gott och blandat

image76

hej. Igår så åkte jag och micke först ner till stan för att växla pengar. Efter tolv var vi nere, in på forex och vår valuta var slut,så vi gick runt på stan och döda tid. Kl 1300 gick vi tillbaka och fick det vi ville ha av en snurrig rysska, haha.

Sen lämnade vi pengarna och åkte ner till båten. Sedan kom lundberg och vi drog ut till västra holmen igen. Solade, badade, åt mackor, drack kaffe och hade allmänt trevligt !

Sen åkte vi till östra holmen och "badade" .. jag plumsade inte i med hela kroppen, fruktansvärt kallt. Det var ju bara 16C i vattnet. Det fanns massa mygg där, uuuuuu så vi åkte tebaka igen, hehe.

image70
Micke kör =)
image71
höhö, glassisarna är större än ansiktet =P
image79
O sen slänger vi in en gaybild idag med =P
image73
och sen mötte vi dessa söta små rackare, pussnuttigullefjun !
image75
Soooooolar =)

image78
Nu åker vi hem.

Idag ska jag te studenten andreas.Min kusin alltså. Ha en bra kväll. kram

Kommentarer
Postat av: Micke

Trevlig dag ute på sjön hihi:)

2007-06-06 @ 11:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback