Gräslig helg.

Fi fan för denna helg.. fi fan för kärlek.. vad ska man säga.
Knas som attans. Becca & max hade dispyter i torsdags... bråk, tårar och vrede. Jag vill inte direkt säga vad som utlöste det hela. Men becca kom på att max gjort en sak hon inte gillar. Och nej det handlar inget om otrohet och sådant.
Men iaf. Max drog hem till Micke och jag gick hem till pooh.. med vodka o sånt. haha. Vi drack, pratade och drog ut på krogen... krogen på en torsdag, dagen före midsommar. Inte en käft som vi kände skulle ut.. vi hade förmodligen inte heller druckigt dagen innan midsommar om det inte var pga omständigheterna. Men men... =)

Kvällen gick och uttråkad var man, det var nån tråkig trubadur på sjökrogen... och en massa gamlingar.. wohow eller inte.
vi åkte hem, och pooh insåg verkligheten, hon var singel. Hon gick sönder.

Midsommar var väl ingen höjdare, hehe. Det är nog den värsta midsommar jag nånsin varit med om.
Jag hjälpe pooh att packa det hon behövde. Vi packade under en packad sorlig dimma som flöt över oss... man kände verkligen hur ont det gjorde i henne.

Vi blev hämtade av hennes mamma. vi åkte och handla kött, jordgubbar och smörgåstårta... nånting måste man ju fira tänkte vi.
Vi åt, pratade, eller försökte iaf. Sen stog vi och sminkade oss och då får becca ett mess. En mess som slet ut hennes hjärta.  Ni kan nog förstå vad det stog.

Men min tjej är stark. hon klarade av att ta bussen till johan och dom. Men jag såg på henne att hon var i en annan värld... jag tror inte riktigt hon förstog att hennes pojkvän som hon älskar mer än sig själv, har försvunnit.

Kvällen blev helt okej. Jimmy och alexandras 2 månaders baby var där.. så himla söt.. asså helt sjukt... 

men jag vet inte vad jag ska skriva faktiskt. Allt känns så dystert och det tär på alla när nått sånt här drastiskt händer. vi har haft det så kul ihop och nu är allt borta. Man mister vänner samtidigt som becca mister både sin älskade och sina vänner....Jag hoppas att detta får ett lyckligt slut. Jag vill det iaf. dom ska prata idag... och jag hoppas att dom hittar tillbaka till varandra. 

Att se sin bästa kompis såhär. Det är det värsta jag varit med om. man känner sig så hjälplös... jag vill att becca ska bli hel igen.. just nu går hon bara sönder mer o mer för varje minut.
Hon älskar verkligen dig max.

Lite bilder;
image91
I got some mama feelings.
image92
Becca likaså
image93
Här är den riktiga mamman.. alexandra =)

JAg sätter inte upp några mer bilder.. för jag tog inga, haha. Men de var iaf, cribbe,jimmy,alexandra,johan,henke,tessan,jim.. har nog inte glömt nån. Men tyvärr, inga bilder. hehe.

hej.


Kommentarer
Postat av: pooh

tack för att du finns där och stöttar mig.. puss

2007-06-24 @ 08:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback