HajjPahDajj

Hmm. Uppdatering kanske. Jag är så dagvild just nu och jag kommer knappt ihåg vad som hänt. Blandar ihop allt ! Igår så var jag hemma hos pooh. När jag kom dit så skulle becca slinga hennes mammas hår blondt.  Haha. Det var lite kul. Sen medans det skulle verka i en timme så drog vi till Affären för att växla pengar till solariumet och köpte pastasallad.

Sen drog vi tillbaka och åt mat och sköljde ut hennes mammas hår. Det blev faktiskt bra.. över förväntan ! fräsht liksom. Sen så drog vi och solade. Två fjortisar var innan oss. Dom drog ut nästan 15 av våran tid. Skapligt förbannade var vi, dom öppnade inte när vi sparka in dörren. Sen kom dom ut och hon sa att dom inte fick igång den, haha. Den där ursäkten hade dom nog klurat ut länge . Det är väldans enkelt att få igång solariumet. Släng in tiorna och vrid runt.
Och vi hade på oss banana boat. Vi köpte det i egypten, det gör så att man bli brunare snabbare och sådant. O vet ni vad.. det var så vidrigt i solariumet och allt rann av.. så det blev en pool där inne... plus att det stank bränd banan !

Vi spelade badminton och sådant oxå. Det glömde jag bort.. haha. Vi spelade senare på kvällen med hennes mamma och plastpappa. Det blev turnering i badminton och krocket. hehe. Svettigt värre. Idag har jag träningsvärk ;P

Hmm idag ska becca o max ses igen o prata och lite sådant. Jag önskar dom lycka till, och jag hoppas det blir bra !!!!!!  Skulle vara så underbart =)

Nej men idag får vi se vad som sker. en sväng till tati kanske. Har ni sett vädret? buhu, vilken sommar.....

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback