Hej Hej

Dags för uppdatering kanske. Vet inte vad man ska skriva riktigt.
Vad har hänt ?
I fredags var vi på sjökrogen och härja.. eller inte. Vi satt ner för det mesta och pratade. Jag och pooh gav oss på dansgolvet en gång.. Kul och dansa, hihi. Sen fick becca panik ont i magen och höll på att spy o sånt på plats.. så det var bara o fara hemåt i full färd. Det gjorde ju inget, kl var mkt och inte fasen kan man ha kul om man har ont liksom.

I lördags var det förlovnings middag för pooh o max. God mat =) Ehm, vad hände sen? jo killarna drog till vattendraget som det så fint heter. Jag, sanna och becca satt kvar och snackade om allt möjligt som ingår när man tagit sig ett par glas vin ;-)

Jag hängde med pooh i tisdags. Vi tog bilder med max nya braiga kamera.. en sån där rikttig kamera med stativ o sånt... gött gött. Vi tog massa bilder... blev nöjd med typ inte alls många... yäyä så är det väl alltid =)

Sen har det varit lugnt. Men igår så följde jag med Rebecca på en visning på skjutbanegatan.. fin lägenhet =) Sen drog vi hem te becca o max och städade eftersom max jobbar så behövde lilla becca hjälp. Jobbigt o dammsuga, var helt slut efteråt, hehe. Sen var det visning kl 1900 så vi satt på en bänk i solen o åt varsin glass. 

Jaha vad mer ska sägas egentligen. Imorrn är det midsommar. Ni vet det där spektaklet som alla överdriver. Bara man har lite snapps o sill så skiter jag i det andra =D Skit samma om det regnar.. det gör det väl endå alltid? skaffa tak eller ett hem. hehe.

Idag är det städning oh tvättning.. har inga kläder o ha på mig. Har inte tvättat sen jag kom hem så allt är i smutsen. =)

Jahapp. Nu tycker jag att sommaren o värmen kan komma till skott. Har ju flagnat bort min bruna färg så dags att sola på den nya huden. Yalla ge mig sol.

Nej men ha det bra. och ta hand om varandra no mather what. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback