Helgen som gått

Hejsan!
Igår åkte jag, Sanna, Lundberg och Micke ner till village och sedan mötte upp Sannas syrra marie och hennes kille för att titta på Zavod som spelade där =) Det är mickes vänner, så lite support fick dom allt !
image63
Här är dom =)

Sen drog vi och åt o sedan hem o sussa .

Idag åkte jag, micke, kotten och andreas ut med båten. Vi åkte runt två till västra holmen och solade.. =) det var trevligt och varmt, haha. Sen gick vi ner med vattnet till knäna med kläder på. Halt som attans på alge stenarna så kom det stora vågor, jag tappade balansen och försökte få stöd av micke..men han var inte så stabil, så ner vi plurret. haha. det var inte så farligt kallt.. kläderna hann torka innan vi åkte hem kl 1800 nångång!

image64
Jag på village.
image65
lundberg
image66
sanna
image67
micke !

o sen nån gaybild från idag...haha
image68
micke och kotten!
image69
och lilla jag skrattar som alltid =)

fanns ingen bild på andreas.. men iofs, längst upp på kortet. haha orka.. blä

nej ska duscha av mig solbrännan och natta i sängen.
Pusssss

Kommentarer
Postat av: Micke

Det var en trevlig helg iaf, med sol och bad=) höhö

2007-06-03 @ 22:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback