Onsdagens äventyr

Hej !

nu ska jag berätta om Onsdag, många intryck o fan vad jag drömde på natten när jag sov! haha.

jag becca och sanna åkte till rönnby o tomas som fyllde år =) Det var trevligt med vin o folk. Sen fick vi tre sjuss av fredrik ner till sjökrogen.
Sprang in där och alkoholen började göra sitt. jävlars säger jag bara... ögonen var kors o tvärs. Jag kom knappt in för vakten trodde väl jag var påtänd för jag var så sprallig!! fan vad illa liksom.

in där o beställde öl och cider. Satt o snackade o sedan kom micke och kotten.. och även tomas och dom. Alla sprang runt som höns.
Vir dansade och sånt oxå.. men skit musik när vi kom till dansgolvet. BAH. Ölen började göra sitt.. ojoj... Jag mådde skit bra verkligen !

Jag träffade på Andreas =) Det var väldigt kul att se dig igen.. inte igår direkt !! Det tog ett tag innan vi träffades på krogen, haha.

Sen drog Sanna o Becca.. pga jobb och magproblem, haha. Jag hängde kvar med micke och kotten. Micke sprang runt som en lite spjuver med nån emma.. så jag satt o snacka med kotten o pratade..

Sen dorg vi hem till kotten på stan. Där han bor för tillfället. Åt varm korv o sånt.. Sen tog jag taxi hem.. och micke ringer i taxin o säger till mig att dom båda låst sig ute, HAHAHHAH. fi fan... så smarta liksom.. dom skulle upp o jobba om 3 timmar... undra hur det gick för er?! Hoppas bra iaf.

O sen hade Sanna ringt... kl 2 ? jag bah vart as orolig att nått hänt.. men hon hade ringt fel, haha =P liten full tjej!!
;)

Kvällen blev bra faktiskt !
Nej nu ska jag handla och sånt.. sen är det middag hos stefan. =)
Hade bra gott folk. KRAM

Ska rätta ett fel. jag skrev att mamma o jag varit i afrika o daniel sviker oss för han ska till gran canaria. Hmm det ligger oxåi afrika.. eller utanför, sorry... =P alla diggar afrika iår!!

image103
Micke,jag,kotten. Kanske inte den bästa bilden.. men nått ville man slänga in !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback