TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jag är glad glad glad. Förstår ni hur glad jag är? Becca o max är tillsammans igen. Dom har löst sina bekymmer. Becca och max = Fett tuffa. haha. Deras kärlek skulle nog klara av att tom gå runt i bagdad utan att träffas av en bomb. Ahh men ni förstår vad jag menar.
och nu undrar ni varför lilla camilla strumpmajja är så glad? JOOOO för det finns inge roligare än att se sin vän lycklig !! wohow... dags o fira, fram med..... vattnen... fan träning och skit på G. Bellevu here i come, again. Yäh.. jag och pooh ska haka på träningstrenden. Blir träning med badminton och alltiihoppa.... beach 2008. HAHA.

Mamma och stefan ska även detta år åka bort en vecka... im so lonely.... haha. äsch pooh invaderar mitt hem några dagar.. resten av dagar fixar jag... haha.. de ni. Lurifix på en burk e jag. Skojja.. sova ensam är inte så farligt... jag har ju Bamse, Pricken, Gustav och Ernest. haha...

Och nu hoppas jag att det som komma skall. Oxå ska komma. Inget jag avslöjjar...men shisses... Rauurr.

Idag har jag handlat kläder..... hmmm.... jg kunde inte gå ut ur affären och inte köpa nått.. då mår jag dåligt. Så det blev ett par mjukisar.. fast fin mjukisar som man kan ha ute oxå. Om ni förstår. Sen ett linne, slappo linne. Och sen en tröjja. hihi.

Sen blir det utomlands... Igen för mig i sommar. 2 ggr på en sommar, inte illa de ni. Sista minuten i augusti med mor min. Blir gött det ! Ska satsa på GRekland och korfu...

Nej nu ska jag dricka varm oboy.
adjö!


image96
Becca längst bort, hon ville inte vara med. Micke,sussie,dikram, och sega jag. Max bakom kameran.
image98
Såhär dyker jag.................
image99
såhär dyker micke... hahahhhaahahhha. så roligt =P
image100
Så himla ful/söta här så jag var bara tvungen.. haha

Kommentarer
Postat av: pooh

hahha.. sötunge=) Tack för alla fina ord, älskar dig.. och jaa hoppas de blir av nu.. annars banne mig IHIHH =)

2007-06-26 @ 11:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback