Ändrade planer

Ahdå.
Såhär blev det. Istället för hänga med de vanliga små nötterna så blev det ej så. Dom var ledsna över lägenheten för det verkar inte ordna sig för dom, tråkigt =( inget kul sånt där.
Men iaf, jag ville inte sitta o uggla hemma på en fredag så ajg tog mammas vin o sprang över till jimmy och Dicken, där satt vi o skåla, skratta o prata!
Sen drog vi te konrad som sög som fan ! ... man ska aldrig gå ut en helg innan löning.. typ dött ! hehe.
Så vi åkte hem i rimlig tid !

Vi tappade dock bort dicken på konrad..sen när vi satt på bussen hoppade han på vid mimerporten, haha öhh? jaja han kom tillbaka iaf =P

Och vet ni vad?
Jag kan kontrollera mina drömmar igen, wiho.. det försvann ju förut ! ... men nu är jag en lucid drömmare igen, hihi.. jag drömde att ajg låg i högt gräs och massa geparder sprang omkring där.. men när jg låg där tänkte jag, om jag blir uppäten så ska jg vakna.. men jag behövde aldrig vakna för jag sprang lätt ifrån dom ! haha.

Nej nu ska jag dricka upp kaffet & så.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback