Bakis

Ja fi fan säger jag, magen gör ont och huvudet värker. men men, de går väl över.

Fredag;

Jag och Rebecca åkte ner till stan vid sju nångång, vi stog och vänta på att Sanna skulle komma. Och när vi står och väntar så kommer Monica, ( vår gamla lärare ) . Vi båda vände ryggen och hon gick förbi, vi pustar ut, haha.
Sen går vi in, sen kommer sanna, sen lite därefter kommer Bella. Vi satt och fikade och pratade och hade allämnt trevligt. Sen så skulle vi till Mr R.
vi åkte och hämta upp Sandra och alkoholen sen över till bjurhovda. Ja vad ska man säga? inte speciellt välkomnande direkt och vi kände oss mega obekväma kan jag säga... hade kanske varit lite annorlunda om vi inte hade varit nyktra. Men ja, det var inte som det brukar vara, man är van vid annorlunda.. men men :-)
Så vi korkade vin flaskan och drack fort som fan.. vi fick lite känsla av att vi var med i fucking åmål, haha...illa.
Sen så skulle vi till Tom, men dom skulle till krogen så det gick inte. Så vi åkte hem till Becca ( max ) där fortsatte vi vårt festande.. kl gick.. och sen drog vi hemåt.....hahah nu kommer det roliga på kvällen....

Jag kommer hem, och nu känner jag att det slog runt i huvudet, full som ett ägg gjorde jag mackor och åt, sen la jag mig i sängen och där snurrade hela rummet och jag drog till toan, där rävade jag som aldrig förr...yuick... och tror ni inte att jag somnar? japp, jag sov på toaletten, jag tom satt och sov... jag satt skräddare framför toan med huvudet på toalett sitsen, haha.. när jag vaknade fattade jag ingenting typ och när jag skulle resa mig så hade jag skit ont i nacken och fötterna, haha... jag hadeväl sovit i nån timme.. eftersom filmen på tvn var slut när jag kom tillbaka.. haha...
ojoj.. men fasen så gött det var och lägga sig i sängen och sussa... jaja sånt som händer ibland =P

Och jag vet, jag skulle ha en vit helg, men nu blev det inte så.. men nästa helg blir det lugnt.. för då ska vi till Eskilstuna hoppas jag =D höhö.

ha en bra dag gott folkish. och trevlig helg.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback