Camilla

Det är namnet idag =) höhö. 4 person hade kollat almanackan, Sanna, Pappa och Andreas.. och sen Jimmy.. men han gratta mig redan igår för annars skulle han ha glömt haha. inte för att det är nån speciell dag precis =P hihi, Men men.Thanx!

Jaha, nyss kollat klart på sista avsnittet av Heroes, fan asså. nu måste jag vänta.. så himlans bra.. avsnittet var väl si sådär kanske.. det är roligare att se minst tre avsnitt i rad eftersom man kommer in i serien på ett helt annat sätt.. man tror sig känna personerna och tror att dom finns på riktigt, hahah=P stört.

Shit igår så kikade jag och Rebecca på vårt resmål Hurghada, asså tydligen så är det ett jätte bra ställe där man kan shoppa. Det var näst bäst i raden på resmål av shopping och fina kläder.. dessutom är det 3 gånger så billigare än sverige.. jag tror att jag kommer få köpa en resväska där nere, jag kommer minst handla för 3500. och säkert överstiga minumun vikten,så jag får väl betala extra, haha. nej då.. sommarkläder och assesoarer är ju inte så tugnt!
Men man längtar ÄNNU mer nu ! =D
Men det krävs att man måste pruta, hur fan prutar man? jag kan inte.. så Max du har en stor uppgift.. du kommer få pruta åt alla.. och micke du kan oxå få göra det, haha =D... jag vågar inte.. jag kommer ge mig direkt.. typ japp det låter jätte bra ! och sen förlorar jag på det endå =P

Snart ska man käka köttebuller liksom . men är inte så hungrig, men morsan lagade mat endå.. sött pött !
Och det regnar ute, jippi.. haha.. underbart fan.. helt sjukt mkt jag saknar regn.. så koshligt =)
Jag och bamse ska kramas lite sen, haha. ;P

Fan vad tiden går fort.. helt sinnesjukt fort.. vad fan händer?! i mars firar jag och pooh hela fyra år =) , hahaahah ... värsta coolt ju. även fast många tror i´vi kännt varandra sen dagisnivå.. =) men så äre det icke !
Och sanna oxå.. tiden rullar iväg.. =)

Tack för att ni finns.

kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv =)

2007-03-07 @ 16:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback