Crazy

Jag visste inte vad jag skulle ha för rubrik =)

Jag fryser fortfarande efter min och Rebeccas promenad på två timmar. Vi skulle sätta upp lappar om deras bostad som ska säljas.
Vi for omkring på haga och satte en lapp i varje trapp. Mitt i smeten kom en söt gammal gubbe som gick jätte sakta, verkligen jätte sakta! och han frågade mig om jag kunde bära hans kasse hem till honom, värsta söt. och klart man hjälpe en sån gammal man. Vi gick o småpratade lite eftersom det tog ett tag o gå till hans trapp även fast det var 10 meter ungefär, haha.
Han tackade så hjärtligt och tyckte att mitt namn var jätte fint, hehe. Dagens goda gärning ! =)

Så ni som ser en lapp i eran trapp om Skjutbanegatan 14F.. kom o titta vettja ;D

Och sen fick jag mer pengar än förväntat från mitt gamla jobb. Tydligen så var det semester ersättningen som jag tjänat ihop. känns bra faktiskt, för nu kan jag betala av Egypten resan och grejer med dom pengarna.. yäh!
Ibland har man fan tur ;-)
nu är man mätt o belåten oxå, spagetti o köttbullar.. fattigmans mat, hehe.

orka skriva, hade bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback