Drömmar

Jag har drömt som fan på den senaste tiden. Helt galet ! Det mesta handlar om att jag är gravid, missfall, håret blir avklippt och sen en viss person. Helt sjukt.. men det är ganska kul, men denna sista dröm var hemskt, min mormor klippte av mitt hår till axlarna, jag grät och hon bah, ja men det blir fint.. det var verkligen hemskt, ruffsigt o skit.. as skummt. hehe
skönt när man vaknar :-)

Idag sken inte solen så länge, tråkigt . Men den kommer nog snart tillbaka igen ! Igår blev det trubbel trubbel. Max och Rebecca ska inte köpa den där lägenheten, dom har dock skrivit kontrakt och dom vet inte hur dom ska ta sig ut det här. tydligen var lägenheten SKRÄP. Det var sprickor och massa grejer som dom ej fått upplysning om. Jag hoppas att det ordnar sig för dom.

Omfg, vet ni hur sugen jag är på Mc donalds, snyft. Jag vill ha en fet QP - cheeze med strips, cheddar dipp och cola... men även skulle bic mac sitta fint.. suck.. jaja jag får väl drömma mig bort eller nått. Ingen hamburgare här inte. Fy fy. 

Asså dagarna går så otroligt fort, helt sjukt fort. Och det är så underbart att det är ljust ute till iaf 1800. JAG BLIR SÅ GLAD ! 
Och snart är det helg igen. Det blir städning i rebeccas lägenhet. Packa ner massa porslin och grejs. Sen på lördagen blir det kanske bubbel, bastu och lite gott vin =) Inget är bestämmt ännu, men vi märker väl, ta dagen som den kommer ! 

Och jag måste säga att jag har panik inför Egypten, det är svårare med saker än vad jag trodde. Det känns som att allt är halvdant. Man måste växla pengar där nere, vart? vette fan. reseförsäkrings papper måste man ha med sig, eller? Det står iaf på pappret jag har hemma att man ska ha med sig den när man reser utomlands om man råkar hamna på sjukhus. 
sen kan man ha med sig deras egyptiska pund. eller Dollar, eller euro. ÖH. happ? för man kan inte betala typ utfykter med egyptiska pund, man måste betala med dollar... fan.... hur gör vi?
sen måste man ha visum. Vilket står att man ska få det på flygplatsen, jaha tänk om man inte får det då?????
jag är livrädd. jag vill ha allt planerat och klart. inget, jaja vi tar det sen.. fan... som sagt, allt känns halvdant.

men men det ordnar sig.
=)

nu måste jag springa iväg. hej

Camilla tog en återvändsgränd, det visste hon nog för längesen.
Så mycket tankar, så lite sömn
så lite ork, så mycket dröm.

Kommentarer
Postat av: En bloggare

Om saker framkommit EFTER de skrivit på kontraktet kan de häva köpet. Kontakta konsumentombudet i Västerås för att få information om exakt hur man ska göra. Säljaren är skyldig att informera mäklaren och denna är sedan skyldig att visa köparna vad det är för fel på produkten.

2007-03-16 @ 13:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback