Fredag

Idag är det Fredag igen, tiden går så fort att man knappt hänger med själv. Men jag gillar det, snart kommer våren, vårblommorna och den gassade solen att börja värma. Snön smälter och man kan börja se hur landskapet förändras till att bli grön och blomrik. Underbart.


Tydligen ska bloggen läggas ner för nån uppdatering, så ni vet, ni som läser liksom =) hehe.
Idag så tvistas det om vad vi ska göra, som vanligt. Men vi kanske ska åka till Eskilstuna för att fika och bara se annat och göra nått annat, är trött på denna skit stad.. tråkiga människor och tråkiga krogar...men men.. så tycker väl alla om sina egna städer.
Men tydligen är Max sjuker så vi får se om han orkar, sen har vi inte pratat med Micke, han ligger väl och sover eller nått.. men vi märker som sagt. Alltid lika kul på helgerna, svårt o veta vad man vill göra. Vad gör folk på helgerna förutom alkohol, krog och film?! vad göööööör folk??????  nått som inte kostar shjortan liksom.. svårtsvårt.
nån som har förslag? skriv gärna då..!!

Jag mår bra nu, faktiskt. Jag är sååå glad att ha min förstående mamma och min terapueft till kompisar! haha. Jag längtar nu, längtar till sommarn, längtar till att få jobba, kommer nog att få jobb i augusti, eller september, det tar iaf 1 vecka till 3 månader när man sökt in på "nystartarjobb" . Jag längtar verkligen.. jag vill börja leva nu...

Igår ( torsdag) tittade jag och Rebecca på " säg att du älskar mig" . Den var bra faktiskt, storyn var jätte bra och bra budskap, MEEN skådespelarna var mindre bra kan jag tycka.. inte alls nån inlevelse och det kändes som vem som helst, ingen proffs liksom.. speciellt tjejen som hade huvudrollen.. kunde dom itne skaffat nån bättre? jaja den var sevärd iaf. Mådde dock illa som fasen när hon blev våldtagen eftersom det är så realistisk, att folk ska behöva råka ut för nått sånt hemskt. Jag förstår inte hur killar kan göra så mot försvarslösa tjejer, det finna inga ord för sånna människor.. spärra in skiten i minst tio år.. varför ska dom ut på gatorna igen för? äckel !

Och komihåg gott folk, på söndag kl 0800 är det vasaloppen, haha ! det ska jag lätt titta på.. jag ska ju inte festa nått så man kan ju komma så tididgt då.. jag och mamma ska titta, det är tradition.. det har jag gjort sen jag var liten.. jag får en nostalgisk känsla faktiskt.. en riktig hemtrevlig barndomskänsla :)
Det påminner dock mkt om farmor och farfar.. jag sov hos dom ofta då och då titta vi påt... :-)

97 dagar kvar -- Egypten
snart så =D

Hade så bra nu,
Kram

Kommentarer
Postat av: Mr. R

Vad sägs om att rör lite på sig? Badminton, biljard, bowling. Ta en danskurs. En promenix under stjärnorna kanske? Bjud in till middag. Spela sällskapspel, monopol är alltid kul...(somliga spelar det till och med under vatten) Måla! Kom på en affärside, koda en hemsida. Gör hemmaspa. Gå på bio eller ta en tur till ett museum.

Finns mycket att göra, bara att öppna dina sinnen!
Puss // Mr. R

2007-03-02 @ 14:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback