Helg

Ska börja med att Tacka " en bloggare" om tipset, jag ska informera mina vänner det :-)

Idag är det Fredag, inget står på löpsedeln om vad som händer. Nuförtiden handlar det mest om, vi märker.. det blir iaf nyktert. Jaja . Men vad kan vi göra då? Åka nånstans? film? hänga? jaja, vi får se vad vi hittar på.

Imorrn då? Jag vet inte. Först skulle vi dricka vin o bubbla, men sanna kan inte dricka vin så då ska vi oxå vara nyktra... så vi märker där med.
i just loooove helger.
men men, det blir nog bättre.. alla är inne i nån sort svacka, haha.

På balkongen såg jag en geting, japp. Den var död, men det var en geting. Den var ganska så intakt efter att jag dödat den förra sommarn. Den var fan platt, haha. stackarn. Den var ganska söt =)
Jag drömde att Rebecca blev stucken av en geting i handen, haha.. coolish =)
Så nu har Rebecca bestämmt sig.. hon har aldrig blivit stucken i sina 21 år. Så i sommar kommer hon bli det, och varför inte i handen liksom? =D

Nu har paniken lugnat ner sig inför Resan. Men vi vågar inte åka till Pyramiderna, man måste åka buss i deras land te kairo i åtta timmar. Tänk om vi blir rånade?! haha nej då =P eller nått. 

bäääääääääääää buuuuu böööööö
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback