I´m Single

And i´m loving it so much. Jag kan göra vad jag vill. Ska passa på och göra det innan jag ska settle down med kids och stuff ! hehe.
Dock skulle det vara skönt med pojkvän.. men ibland är jag så jävla glad över att singel så det skriker om det!

Jag tror jag fortfarande är för nyfiken för att skaffa ett seriöst förhållande. Jag är nyfiken på det som finns. Men är verkligen gräset grönare på andra sidan?  jag tycks tro det iaf, hehe. Att vara singel har både för och nack delar, likväl som att ha en partner.
Men det kommer man aldrig kunna att komma undan. Man vill alltid ha det man inte har.

Men eftersom att jag är så nyfiken så betyder ju inte det att jag skulle vara otrogen mot min partner om jag nu skulle få någon, men jag skulle kanske gå runt med tankar som jag inte alls vill ha. Men dom tankarna skulle kanske inte komma i början, men kanske sen, senare i livet. Ungefär ; fan jag vill pröva mera, jag vill göra det där..jag har fan inte lekt av mig än. ( ta inte det där ordagrant ) !
Fast träffar man den rätte så finns det nog ingra problem.. men den rätte är långt ifrån mig så jag lever vidare!

Ja ni människor, visst är kärlek underbart?  but we always do cry for it !


 


So baby can you fix me
Cause my fever
Is only getting stronger
It's burning like a fire
Baby let's rock the night away.



Nej jag ska kila iväg nu tilll Poohish. hade bra gott folk!









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback