Melodifestivalen

I lördags gick Sonja aldén och Sanna nielsen vidare från andra chansen.. Det var bra att sonja gick vidare men Sanna nielsens låt är ju inget vidare. =)

nästa lördag smäller det. Vem kommer att representera Sverige i Eurovision song contest i finland? Jag tror The ark kommer att ta hem segern, men jag vill såklart att Måns zelmerlöw ska ta hem skiten. Hans låt är mega bra!!,
Så plzz rösta på honom haha. HAN HAR IAF EN CHANS... TÄNK PÅ VAD MAN HAR FÖR CHANS I EUROPA, TÄNK INTE PÅ HUR LÅTEN ÄR I DINA ÖGON !

Denna dag bjöd på skopunkten, 2 visningar och tacos... en missförstod middag, haha.
först åkte vi till skopunkten, irrade omkring där.. men hittade absolut ingenting.. bara massa sommarskor ju. suckii.. sen drog vi till billiga nisse för att hitta mjukisar, alltså mjukisbraller för er som inte vet. hehe.. men fann nada, så det blev en macka och dricka på fiket på nisses ! =) ..... Sen åkte vi hem, och sedan till en visning på gunilbogatan, HERRE JISSES SÄGER JAG BARA. så jävla finlägenhet så det fanns inte.. assåå inredningen var mega vackert och jag blev tänd på ägarna som bodde där även fast jag inte ens träffat honom.. shisses!  massa vackert! ...
sen åkte vi till Aroslund på en lägenhet, den var massa mysig med öppen spis och allt.. fan mysfaktor 75, jag lovar.. jag blev käääääääääääääääääääääääääärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ..... <3 . hihi...
Men den kostar en mille.. det har jag på kontot................... om några år.
hih, jag hoppas becca och max tar nått sånt, den var sket najs.. men dock dyr.. men men =)

Sen skulle jag äta tacos med mamma min, och jag hade köpt ett tacos paket. Och Becca och max skulle med äta tacos, coolish tyckte jag eller nått. Sen helt plötlsigt skulle micke äta tacos hemma hos max, för max trodde att jag skulle äta tacos med dom efter visningen.. vilken härva.. så nu blev det tacos ihop.. mysigt..haha.
Men micke hade dock tagit med sig kebab istället för köttfärd.. så det blev kebab med tacos för honom. haha gott eller nått =P

Kl 2200 är det prison break, det börjar lida mot sitt slut nu tror jag.. äntligen =) vill veta hur det slutar nångång.. och imorrn blir det sista avsnittet av Heroes.. JAG GRÅTER...! sen ska man vänta vänta vänta några månader.. usch vad hemskt.. =(

Nej nu ska jag typ hämta vatten och terra poooh !

hade bra hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback