Paniken stiger

Högre och högre för varje dag som går.  Jag får panik över att vara 20, och fylla 21 iår utan att ha ett jobb. Men jag ska ju börja den där Nystartar jobb grejset i maj.. för jag kan inte börja tididgare.. jag måste vara arbetslös i ett halvår först.. suger balle kan jag tycka. Men innan dess då? ska jag ta en praktik i en månad för att ha nått att göra?ja visst det kan jag väl göra.. jag ska försöka iaf.. måste ner till ama och snacka lite, och försöka få en handledare eftersom min övergav mig =(

Och jag är så förbaskat trött på detta skit väder , fan, kan det bli vår nångång eller. Visserligen går vi mot rätt håll men endå känns det som att tiden står still... jag längtar, men vet inte efter vad! skummt.

Igår var vi på visningen, den var ganska så söt. två våingar med fyra rum o kök.. kan ju säga att mäklaren kolla konstigt på oss med tanke påatt det bara var barnfamiljer eller gamlingar där =P
Den där tanten som kollar om alla har lånelöfte typhoppade på oss.. men det förstår man.. haha.. lite ovanligt att se unga människor gå o kolla på så stort =P
men dom ska tacka nej te den iaf.

och vet ni vad, helgen som kommer blir helt utan alkohol.. yäähh.. skit najs och skönt faktiskt =)

nej orka skriva..

hade bra hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback