Roadtrip

Till Norrköping imorrn. bilen avgår kl 1000.Jag, Sanna, Becca, Max o Micke ska åka till norrköping som sagt, där ska vi strosa runt o kika på staden. kommer bli trevligt hoppas jag =)
Det ska bli fint väder också, ännu mer braigt !

Idag gick man lång promenad på gryta. Vi fick sjuss dit av micke.. Det var skönt ute faktiskt. Vi gick o pratade lite om saker o ting, och sen en annan sak som vi pratadeom ganska så länge. När jag fick höra det blev jag lite ledsen, men jag höll tillbaka och solglasögonen gjorde väl sitt. Men jag är inte arg eller sur!! jag respekterar hans åsikter och förändring ska ske .. =) men självklart är det svårt att  anpassa sig till nya förändringar hela tiden eftersom becca o jag varit så tajta så länge... hon är som en syster för mig !
Men det kommer ordna sig tror jag, vi är ju vuxna människor, så no hard feelings mannen =)

Nu har man fått i sig mat och ska väl duscha efter time out, galet trött är jag, fi fan, pooh du tog kol på mig, haha.

Hade så bra, för det ska jag ha ;P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback