Sjuk eller?

Jag vet inte, men vaknade med världens huvudvärk, ont i hela kroppen, trött och jag nyser hela tiden. Det kanske är nått som inte vill bryta ut, för det har varit såhär ett tag nu.. och det är inget kul. Men det flesta i min omgivning är sjuka, men jag brukar klara mig, men vi får väl se...
Jag drömde en massa inatt, skit jobbigt och läskiga drömmar ! Jag drömde att jag var gravid och vi visste inte vem pappan var men att det förmodligen var Alexander. Vi mötte honom i hissen och han började flörta med Rebecca... bah tack typ. haha..
Och barnen sparkade och skit dryga inne i min mage, och magen växte som aldrig förr... och Bamse levde, han fick ben och sprang runt.. jätte läskigt.. ( bamse är mitt gossedjur för er som inte vet ) .  Och jenny var oxå där, hon var oxå gravid, men det är hon i verkliga livet oxå, haha. Hon blev sur på mig för min mage växte och inte hennes, hehe.
Se har jag drömt om alla möjliga personer.. jag lovar, alla jag nånsin träffat var med i min dröm på en fest.. haha.
sen drömde jag också att jag var i ett spökhus och skit... hmmmmmm inte konstigt att jag vaknade med huvudvärk egentligen!
becca drömde oxå att jag var gravid.. men jag födde barnet och Andreas var pappan där istället. Men sannas tom kallade mig slampa och sanna trodde tom var pappan, haha.. vilken härva...
Gott folk, det är bara dröm så ingen missförstår =P haha.

Idag blir det en visning på Gideonsberg.. shit vad vi springer på visningar, haha.. det är kul ibland faktiskt =)
Vi får se hur denna ser ut.. asså ibland undrar man hur folk har det hemma, helt sjukt fult folk kan ha asså.... rörigt och ostädat.. buhu.. vad oattraktivt!

Det verkar som att våren är påväg nu, jippiiii... jag tror inte snön kommer att komma nå mer nu =) eller jag hoppas att den inte gör det, hihi !

hade bra hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback