Sol strålar tittar ner på oss

Vackert väder, Vackra vänner, Vacker familj, Vackert liv. Allt är vackert, men endå känns det så grått.

Igår så steg man upp i skaplig tid för att sedan åka iväg med Rebecca vid 1200 och hem till hennes lägenhet. Där diskade vi, plockade och dammsög. Sen hade vi fyllt fyra ( tunga ) kassar och sedan två pedistaler som vi skulle ha med oss hem till Max. Så det var bara att bära kassarna i ena handen ( som blev missbildad av smärta ) och sedan pedistalen som var otymplig. Vi skulle bära med oss allt på bussen, ja för vi har ju inget körkort.. det var krongligt och man fick sig ett gott skratt i mellan åt.. men vi kom fram till Max´s place tillslut iaf !

Då sken solen och vi blev pigga o alerta. hehe.
Väl hemma hos max hade han börjat spika och vi slipa lite, orkade inte sen.. drygt att stå på alla fyra på hårda plankor och slipa för hand, inte riktigt våran grej.. vi typ pallade inte! hehe. Så vi började fixa alla rummen så att det skulle se hemtrevligt, stilrent och fräsht ut... jag kan faktiskt tycka att vi gjorde ett himlans bra jobb !  Allt är kalrt nu inför fotograferingen som äger rum imorrn ( onsdag ) .

Bilderna kommer ut på hemnet på torsdag eller fredag. Någon som är intresserad av en 3 rummare på skjutbanegatan på Haga. Den är nyrenoverad - 06 och är väldigt fin ! Hör av er isåfall !

Idag så besökte jag hemtrevliga Hemtex . Där köpte jag påslakan ( skit snygga ) och vephållare så att jag fick upp ett par andra gardiner i rummet.. tjaaa, det börjar bli mysigt nu !
Längtar efter nya sköna sängen, hihi.

Snart ska jag iväg igen och handla lite ost och posta brev och sådant.
Men ha en underbar dag i solen, idag, imorrn, och föralltid.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback