SomethingPretty

boy, Show me something pretty.

Jag känner mig kall. Jag saknar inte kramar, jag saknar inte kärlek. Jag saknar ingenting längre. Whats the problem? skulle man få smak på det kanske man skulle sakna det? men man saknar inte det som man inte har. Skummt.
Jag som alltid är besatt av mys... vad har hänt...
Iofs skulle jag inte säga nej till kramar av någon man vill ha det av. Men endå.. jag tänker knappt på det längre.. 

My feelings are playing Hide and seek and i cant find them.

--------------------------------------------

Idag pratade jag med en dam på vaccinations bla bla bla. Jag behöver bara ta hepatit A. Kostar 400kr. dyrt ju.. men tur att man hade alla det andra skyddena. Nu ska jag bara boka tid också eftersom jag glömde det, hehe. Sen skaffa pass.
Igår gjorde jag kladdkaka =/ fan! ! ! skit dåligt av mig. Men jag skyller på Max och Rebecca som frestade mig för dom hade gjort det.. hehe.
men men, sånt är livet, höhö.

Fan jag vill möblera om IGEN! orka med mig själv. Jag söker förändringar hela tiden. men jag hittar inga så jag möblerar om hela tiden.. men sen vill jag göra om mig själv också. Förändra mig själv. Jag har många många många ggr tänk om jag ska bli brunett, men jag kommer alltid fram till att jag inte vill det i slutendan. Det skulle ju förstöra mitt hår ganska så mkt. Och jag trivs som blond, förutom när utväxten spökar, vilket den gör så fint nu, hehe. uuhhh.
Sen kom jag på en lösning idag, eller inte en lösning men en idé. Varför kan dom inte uppfinna tatueringar som håller i ett år?! tänk om man typ ångrar sig? eller inte vill ha den längre? det ska finnas nått medel som gör så att de försvinner. Så de så.

Jag har nackproblem idag =/ jag drömde att jag fick jobb. jag stog vid massa maskiner hela dagarna 'och jag jobbade från 12 - 24, haha. stört eller nått. sen tappade jag bort min väska också.. jaja.

-------

Jag tänker på dig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback