Storm

Visst är det storm ute, mysigt när det blåser och huset knakar, hihi.

ska kanske ta o dela med mig av lördags kvällen som blev över förväntan ganska så trevlig med många skratt!
Jag drog hem till Max och Rebecca, där Micke redan anlänt, sen kom Sanna panna över med sin nygjorda söta tatuering =) strong gjort, jag vill med göra, men tror inte jag har råd faktiskt. men men..

Vi började med att planera nästa lördag, hehe. Vi pratade lite om kryssningar och sådant, men vi kan inte åka eftersom man måste vara 23, as dåliga regler, suck... 
Men det blev nått annat som jag ser framemot. Vi ska åka till Naturhistoriska museet och cosmonova ! Ska bli jätte trevligt verkligen. Eftersom alla får pengar så kan man ju göra nått annat än bara dricka eller se på film, så det ska bli skönt att komma bort från denna stad & ha mysigt i sthlm med sina vänner!

Men igår så gjorde vi inget speciellt, vi satt o pratade och sen spelade vi nån slags rit-lek. Becca var dommaren, hon skulle säga nånting vi skulle rita ner på ett papper fort som fan för att komma först... Det roligaste vi skulle rita var, En kamel med tre puckar.. asså alla skrattade åt varandras teckningar så det gjorde ont verkligen.. det var verkligen Kvällens garv asså ! heehe,
Vi avrundade runt halv ett och alla gäspade och gick hem o sov.. men inte jag, morsan satt o kollade på nån äcklig film på fyran.. så jag fastnade där.. uuhh den var vidrig. Men den verkade jävligt bra så synd att man inte sett från början... sen gick man o läste några kapitel för att sedan stänga ögonen o sova.... =)

Idag ska jag kanske hem till jimmy och glo på den nya Hanniball filmen, najs najs =)

Ha en underbar stormig dag gott folk.
Kram på er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback