Torsdag

idag har jag handlat stavar, yäh. Så nu jävlar ! men jag provade nyss o gå med dom, asså.. det var ju inte enkelt precis, hur fan gör man? man ser bara knasig ut.. haha.

Imorgon ska jag åka till E-tuna till tuna park. Ska inhandla lite smått och gått tror jag, får se vad man hittar för nått spännande =)

Och dom där mystiska pengarna man fick får jag behålla, det var tydligen intjänad semester tillägg av det jag jobbat sammanlagt.. så nu är man avskriven från jobbet. Lika bra.

Jag sprang över till Becca igår,av en anledning som jag ej kommer nämna här, hehe =) men jag hade inte så mkt val, haha.
Men det jag ville komma fram till är... DET ÄR UTE ATT VARA HOMOSEXUELL OCH ATT HA ANALSEX ! tack, nu känns det bättre. Nu kommer jag få hotbrev från homosexuella, ja för det är så synd om dom när nån skriver nått sånt här.
Ja visst, det är såklart jobbigt för er att VISSA männiksor inte tycker om homosexuella. Men hallå..? chill down plz.. om ni nu är stolta homos, ja men bryr inte om vad andra tycker och tänker då? lev erat liv !
Sen visst är det jävligt dåligt att det finns dom som slår ner en människa för hans eller hennes läggning, självklart... men att det skriv så himla mkt om det i pressen, asså, lägg ner. Det är 2007 . Jag tror det flesta har förstått att samhället är allmänt skruvat !

Jag har inget emot homosexuella. Även fast jag kan tycka att det är lite konstigt. Men dom får acceptera min åsikt och mig, och jag får acceptera dom.

Och även analsex. jag menar, lägg ner.. dom som har det, dom har det.. dom som inte har det, dom har det helt enkelt inte. Orka öppna aftonbladet och rubriken lyder ... " vägen till skönare analsex"  .. vem fan bryr sig ? ahh shiet...
jaja, men vissa saker kan vara kul o läsa.. men vissa saker är bara så jävla uttjatat!.... kom med nått nytt.

Wi, jaha nu känns det mkt bättre ! Fått ut lite faktiskt.
Det är ju nästan tråkigt att ha sex nuförtiden.. jag menar, läs tidningar, där står ju allt om vad alla gör i sovrummet.. det är ingen tabu längre.. jag tycker att det gammalmodiga är inne. Jag hoppas att nån gång det blir som det var förut. Sex ska inte vara så öppet, det ska vara lite mystiskt.


Gammalmodigt ska bli INNE IGEN !

tackhejs

Kommentarer
Postat av: haha

hahaha tack

2007-03-22 @ 19:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback