Tuna Park

Där var jag idag med mamsen !
I börjar hitta vi ingenting, helt sjukt tänkte jag eftersom jag alltid hittar nått skit o köpa verkligen. Men sen tillslut så la vi i 5ans växel. Då hittade mor två tröjjor och skit söta mjukis brallor. Och jag hittade jeans ( på första försöket ) och sen en gul tröjja.. det bleva jätte fint ihop. Sen fick man 150kr rabatt eftersom vi köpt allt på Gina tricot. Och där har jag nått grejs stämpel skit, jaja skitsamma, jag fick rabatt.
Ahhh just ja, en ny concealer köpte jag oxå =P

Det jag egentligen behöver är nya skor ! Ett par enkla bara, typ vår skor.. men jag gick in på DinSko. Det var förra årets vår skor och inte alls mkt nytt.. bah ! Sen kom jag på mig själv, ( skit pinsamt ) jag gick i min egna värld o titta, tror ni inte att jag börjar plocka undan skor och ställer dom på rätt plats... omfg.. jag bah kom på mig själv tillsut.. morsan titta på mig som att jag vore helt störd.. jaja , det sitter ju i såklart sen ar jag jobbade där... men det var som nått jävla tvångssyndrom, haha ! galet ;P

Men jag hittade inget nytt i sko väg..... as knas ! måste säga att jag såg skor på ett helt annat sätt förut. När man stog där och plockade upp skorna ur kartongerna och var den första att beskåda dom... jag såg nått fint i alla skor då, eller kanske inte i alla men endå ,......men nu var jag en helt vanlig kund och hitta inget !
Jaja, ni kanske inte fattar, haha =P

Idag blir det lite vin och vänner och mys =) 

Ha en trevlig kväll sötnötter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback