Värmen

Det är varmt och skönt ute nuförtiden, våren verkar vara här. Men jag tror nog inte att det kommer att vara såhär hela april direkt. Det kommer nog återgå till sitt naturliga vår väder o tempraturer, vi har ju 3 -7 grader över det normala. but me like it alote =)

Jag och Mor gick till viksäng för att handla, och dessutom få en promenad samtidigt. På hemvägen gassade solen och jag höll på att krevera, man är inte riktigt van så man klär sig kanske lite fel. Men jag kunde gå i kort ärmad tröjja utan att frysa... kan kanske berott på att det var jobbigt o bära kassarna. Men iofs så var det väl 16 grader ute =)

I förrgår var jag och mamma ut med stavarna i snåret. Hjälp vad jobbigt ! Det var svårare än vad jag trodde att det skulle vara, men efter 15 min så fick man in snitsen, kan dock tillägga att när man kom ur balans så blev det helt fel, haha... fasen, klarar tanterna så ska väl jag klara det tycker man!
Träningsvärk i arslet hade man också dagen efter .. så det tog bra ! Rekommenderas starkt !

Vi har hjälp Micke att renovera vardagsrummet dessa två dagar. Det ser förjävligt ut hemma hos han num grejer överallt och så mkt damm att man har sotlungor efter man varit där =P
IDag hjälpte inte jag och rebecca till, vi satt bara på balkongen och snackade skit och drack cola, och åt glass. hihi.
Imorrn ska vi börja banta så det heter duga, Både hon o jag har gått upp allt för mkt.. inget jag nämner här, fucking hemligt !
hihi

Föressten, jag ska kanske plugga i höst till florist, hur grym är inte jag då?

hade bra, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback