Bikini avsmak och Pappers bad

Ojoj säger jag bara.
Helt slut.
Jag har rensat alla papper o satt in alla viktiga papper i pärm o sorterat. Ett tag var det så mkt att jag nästan badade i alla pappersmassor på min säng.
Varför har jag kvar gamla kvittonfrån ica när jag handlat banan typ? skolarbeten som var halvgjorda? helt onödigt. Bort med skiten. Nu ser det enormt fint ut på rummet och det doftar nystädat och även nybaka bröd. hihi, ja jag bakar igen...

Och ni som bor i västerås lär ju märkt regnet som föll hårt mot marken idag. Jävlars vad mysigt, jag stog på balkongen och kikade. Jag fick känslor av sommardoften och regnet. Jag tänkte på dig bamse.

Nu håller jag på o får en film, med en skit jobbig stavning, "the abandoned" . Den verkar bra. Finns absolut nada på tv idag.. eftersom PrisonBreak är avslutat. Ont i halsen har jag också...=(

Imorrn ska jag te stan med min lavva the pooh. Ska kika på bikinis and stuff. I hate it ! det är nog det mest tråkigaste o köpa.

*För det första måste man välja ut en bikini med fin färg, då det finns ungefär 50 st i en butik så är det svårt. Sen känns det som att man redan har sett alla... dom ser så likadana ut.

*För det andra så måste man ta av alla kläder och frysa i omklädningsrummet. Medans man ser i alla dom 4 speglarna sin kropp. Och ljuset i omklädesrummet gör så att det ser ut som att man har gulsot av nått slag.

*För det tredle så känns det snuskigt o ta på sig underdelen av bikinitrosan eftersom 100000 tjejer har haft sitt skrev där. Visst har man sina vanliga trosor på¨sig under.. men endå...bara tanken får mig o .........

*Sen för fjärde o sista så ska man bedömma i det tillståndet om den e fin eller inte. Vilket e svårt eftersom man spenderar tiden på att titta på sina skavanker.

I år ska jag nog ta en enfärgad bikini i nån fin färg! Förra årets är ju fortfarande i god skick, kan nog använda den med =)

Hade vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback