Bra och dålig uppdatering

¤ Igår var det teoriprov. Gick upp vid åtta. Höll på att spy av nervositet påvägen till vägverket. Tog ett nytt kort eftersom den andra var för gammal.. tur som fan. Det förra kortet såg man ut som en uthängd banan salami. Men detta kort blev katastrof oxå. Whattevve. haha.
Men det gick inge bra. Jag blev så jävla arg. pluggat som en gnu verkligen och jag tyckte att jag kunde frågorna. jag fick 50 poäng. missade alltså med 2. Skapligt retligt. Så jag grät nästan påvägen hem, haha. Men men upp på hästen igen. Gick hem och fick bra respons av mamma och pooh sen åt jag jordgubbar och blev som en ny människa igen!

¤ Sen på kvällen åkte jag, micke, max och Rebecca till vallby för max skulle på en intervju. Vi satt och vänta, och jag fick köra mickes bil, det var roooolit. Sen vänta vi en timme, max kom aldrig ju. Sen såg vi att hela gruppen på 20 pers minst började fika. Så vi fick åka hem och äta mat.. sen hämtade vi max och sådant, sen umgicks vi. O sedan sov max... och sen somna micke... haha.. vi bah happ typ. Men det var ett bra hej då.

Har pratat lite med becca idag på mess. dom är iaf framme och det var varmt och sådant. Hon skulle höra av sig senare!

6 dagar kvar!!!! sen stormar jag och micke arlanda!! ;P

idag har jag varit på stan och handlat solhatt och flippisar och massa sådant. ska iväg snart igen!!

ha en bra dag sötisar. pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback