Gladare än gladast

Helt underbart killar och tjejer. Strejken är över. SAs börjar jobba igen på onsdag morgon. wohow!!! becca ringde kl 0100 och infomerade mig, och jag blev så glad.. alla är jätte glada nu. Nu kan man äntligen se framemot detta. =)
Hughada here we come !

Hänt senast,

 ¤ Daniel var här och åt mat på morsdag.
 ¤ Hållt på att krocka med en bil somkörde mot rött i ungefär 90 km/h. jag tvärnitar, bra reaktionsförmåga!
 ¤ Pluggat inför teorin
 ¤ Hängt med pooh och varit barnvakt
 ¤ Fick utslag under armar pga nya Veet hårborttagningsmedel, det var skit sexigt. Men nu är det normalt igen
 
Idag blir det städning och en massa pluggandet vill jag lova ! Ha en bra dag gott folk !!!

PS. folk som inte kan skriva sitt namn som bara skriver ................ i kommentarer behöver inte ens kommentera om ni inte vågar skriva erat riktiga namn.

Kommentarer
Postat av: ¨Sanna

Haha!!!
Jadu Camilla Bra reaktionsförmåga har du allt.
Ok, då ska man absolut inte testa det där hårbortagnings skiten! tacka fan för den som uppfann rakhyveln säger jag bara
puss

2007-05-29 @ 16:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback