hej muppheads

Hjälp. 22 dagar innan vi åker, drar,flyger, sticker ifrån Västerås och ifrån Sverige. Egentligen kan man säga att det är 21 dagar eftersom vi åker på natten. MEN om 22 dagar är jag i stekande het sol och paradis vatten med my friends! =) .
Jag tippade lilla Rebecca om en sarong som var jätte fin. jag måste oxå köpa, ska nog köpa en sån där kjol man sveper runt midjan. Man får ju bara ha bikini på stranden o vid polen. Så jag tänker inte ta några risker för böter när jag går från stranden te hotellet ! Nej då, det är bara skönt o cover myself up..  =)
Iofs är det bara 50 meter till stranden och 250 till stan ;-)

image42
Vårt hotell. Pool utsikt !
image43
Där ska vi bada. Wöhööw!
image44
Visst är det vacker? =)



Kommentarer
Postat av: max

Ser helt klart godkänt ut

2007-05-15 @ 15:49:20
Postat av: Micke

Det ser hur mysigt som helst ut!! gud vad jag längtar alltså=) hihi snart åker vi:D

2007-05-15 @ 20:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback