Hemsk helg

Denna helg var inte rolig. Inget kul o vara svensk just nu iaf. Men idag känns det iofs bättre... men endå.
I fredags så hände nada.Jag drog hem till Rebecca och max. Jag och becca satt i soffan o pratade och sådant medans max satt i datarummet och försökte hitta nån som vill hitta på nått med han. Eftersom hans två vänner Lämnade honom i västerås medans dom åkte till en stuga utan honom. Lite smått elakt. Man ska vara varsam om sina vänner. =)

I lördags så åkte jag o mamma hem te stefan och grillade och tittade på Hockey matchen, Sverige - tjeckien. Åt helvete med det. Blev utklassade av kanada som vann med 4-1 . Men det vet nog det flesta. Kanada är bättre, men sverige kan oxå, bara dom vill o har glöden.

Sen vid nio och några vinglas och baylis senare så åkte jag hem te pooh. Där sanna oxå var =) . Vi satt och kikade på Eurovision och var så jävla arga i slutet. Äckliga balkan länder som röstar på varandra. dom har tagit över.. Vi i skandinavienhar inte en chans längre. Jag tycker vi lägger ner skiten. Det handlar inte hur bra artisten sjunger,eller hur bra låten eller showen är längre. Det handlar om vem som är sämst. Och för att finna måste man bo där nere. Fan dom länderna har väl inte ens råd att ha final om dom vinner? det var ett stort misstag att låta dom vara med i våran song contest. dom får fan ha en egen, så kan vi europa ha som vi brukar ha.
Eller ändra reglerna. Det ska bara vara proffisonella i en jury som får utse en vinnare... inte folket. Nått måste göras...
Sverige hamnade på 18 plats av 24.

Jag kom hem vid halv ett nångång. La mej ner för o läsa.. sen sova.. jag kunde inte sova.. vaknade hela tiden. Tillslut gick jag upp o satte mig vid datan. Och jag var fortfarande lika pigg... Sen vid 0300 drog jag hem till Jimmy, vi fikade på serien Daybreak.. sen 0430 drog jag hem... och somnade som ett litet barn.

Orka sitta här. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback