Jävla SAS

fan vad arg jag är ! becca o max drar till egypten om en vecka, jag o micke om två veckor, och så ska kanske sas det bolaget vi åker med gå i strejk för att dom har dåliga arbetstideR? vaffan förväntar ni er ?!?! byt jobb istället för o drabba oss resenärer. Här går man o längtar och är skit glad sen kommer detta.. en tung bomb bara small sönder över oss.
Jag hoppas verkligen att det inte går igenom. Snälla strejka inte =(  o sen ringde micke til apollo, otervliga som fan var dom.. och Sas kunde inte heller säga nått. FAn ställ upp för era resenärer, det är vi som ger er lön.. helvetes idioter.

Nu önskar jag verkligen att allt blir somvanligt och att vi kan börja se framemot resan igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback