Lady och luffsen

Jag är en lady, utan en luffsen. Är du en luffsen som vill äta spagetti o köttbullar med mig så hojta till !





Goddagens.
Igår åkte jag över till Jenny på kvällen, vi åt lite och pratade. Hennes mage är söt! Hon är i 34 veckan var det va? så snart är det föda dags, hihi. Så puttinuttit.... =)

Idag har vi handlat blommor och sådant. Sen varit ute och gått på björnön. Wohow. Jag kom på att vi snart åker..jag är lite nervös faktiskt... iaf för flyget..men det går nog bra det.

Jag hämtade ut Hm beställningen igår. En vit klänning, jätte söt. Dock genomskillnig.. inte så sexigt, men får ha leggins under! Sen ett par solisar och ett lila linne. Finemang bong bang.

Idag är det dött.Becca ligger as sjuk hemma stackarn. krya på dig gummiluttan...
Nu ska jag nog äta.

Hade bra

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vecka 34:P Hur går de med svenskan?:P hihi

2007-05-16 @ 09:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback