Lekpark

Hejsan !
Igår blev det lugna fiskar. Jag drog hem till Becca o max på kvällen, sen kom micke dit. Vi pratade o grejsa. Sen drog vi ut. Det var väldigt skönt ute faktiskt. Så vi drog till en lekpark, haha. Vi åkte linbana och sånt, jätte roligt faktiskt! Ibland vill man bli liten igen... =)
Sen drog vi o satte oss på en bänk o pratade om vårat resmål och sånt.. kul vi ska ha =) . Vi är lite rädda, för Sas, som vi ska åka med ska kanske ut i strejk, hoppas inte det blir när vi drar. Sen har forex där vi ska växla in pengar stängt pga ombyggnad.. BAh, vadå allt emot oss liksom, haha. Så vi får åka till en annan stad o växla om den inte hinner öppna.
Vi ska boka parkering i märsta eller vad det var. Becca sade ; det roliga när ni kommer ner är o höra hur det gick på resan hit " , haha. Jag menar, både han o jag är ju yrhöns och lokalsinner är förjävligt. vi ska liksom hitta till märsta, sedan ska vi hitta på arlanda. Det värsta är när vi hamnar på egyptens flygplats då vi ska hitta väskorna och sedan hämta ut vårat visum !! o sen hitta bussarna.. jag ser det framför mig... hahahhaha.

Snart ska jag iväg hem till Micke picke. Han bjuder på tårta, glass, bullar, kakor, haha. Värsta bakaren. Sen drar man hem och gör sig iordning för att sedan fara tillbaka med alkohol i bagaget. Det blir kareoke och sådant =) ska bli kulish..!
Ska jag skriva Grattis? för du fyller ju på måndag..? haha. jaja Grattis micke på 23 års dagen! =) . Mitt ex fyller också år idag.. och även Bella.. Grattis till alla, hehe!
och sen fyller min kusin år imorgon, så ska väl kanske dit och fira oxå... om man inte är allt för nerdegad =P

Nej för fan, kl är för mkt, jag måste ta och kila snart. Ha en bra helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback